Для того, щоб підібрати назву для компанії чи продукту, ми проводимо глибинне дослідження. Аналізуємо ринок та нішу, в якій знаходиться компанія, виявляємо особливості продукту, що відрізняють його від конкурентів, проводимо повний маркетинговий рісьорч. А коли всі необхідні дослідження проведено, за справу береться креативна команда.
Креативний хед разом з копірайтерами використовують різні методики для підбору найбільш вдалого нейму. До уваги беруться різні форми слів, фонетичні особливості, семантика, морфологія, графічні форми. Також обовʼязково перевіряються всі мовні нюанси, з якими можна зіткнутись при перекладі певних слів.
Процес прямого створення нейму – це складний механізм роботи зі словами та можливими реакціями цільової авдиторії. Адже те, що нам може здатися цікавим та оригінальним словом, буде просто чужим і незнайомим для тих, кому ми хочемо продати продукт з такою назвою. Враховувати потрібно все – відомість цього слова, представлення його на ринку, асоціації, які викликає слово у людей, переклад на декілька іноземних мов, чи не зайнятий домен з такою ж назвою. Таких дрібниць багато, і створити гарний нейм можливо лише у випадку, якщо врахувати кожну з них.
Саме тому, коли за діло береться наша креативна команда, для пошуку одного ідеального слова витрачається багато годин досліджень, аналізу та креативу. І коли ми знаходимо ту саму назву, ми відчуваємо – це воно.
Далі креативний відділ разом зі стратегічним ще раз перевіряють нейм на відповідність усім необхідним пунктам. А після, за потреби, формується слоган, який найкраще підійде під особливості компанії чи продукту та створену назву.
Якщо ви створюєте новий продукт і йому потрібна назва. Якщо хочете змінити назву вашої компанії. Або ж запускаєте проєкт, якому потрібен гучний нейм. Усе це – привід звернутися до нашої агенції, щоб отримати комплексний підхід до неймінгу за вашим брифом.