Соціальні мережі для брендів: Чи потрібно бути всюди? Завдяки стрімкому технологічному розвитку (нейромережі, боти, рекламні можливості платформ) та появі безлічі успішних кейсів на ринку, питання клієнтів «а чи потрібні нам соцмережі?»
читати даліПоказати проблему легко, щоб і жінки, і чоловіки могли легко сприймати інформацію про розподіл сімейних обов'язків
Спільно з UNFPA ми розробили веб-гру «Симулятор сімейних відносин», а також три навчальні відео у стилі веб-гри з практичними порадами та лайфхаками.
Нам вдалося замаскувати обговорення і вирішення сімейних проблем в просту приємну гру, яка була цікава і жінкам, і чоловікам.
До нас звертаються, коли необхідні: