Соціальні мережі для брендів: Чи потрібно бути всюди? Завдяки стрімкому технологічному розвитку (нейромережі, боти, рекламні можливості платформ) та появі безлічі успішних кейсів на ринку, питання клієнтів «а чи потрібні нам соцмережі?»
читати даліСтворити айдентику для Кризового центру Миколаїв
Ми вирішили створити логотип із формою хвилі, яка асоціюється з морськими хвилями міста Миколаїв, та інтегрувати цю хвилю в трикутник – як впізнаваний медіа символ "PLAY”. А суцільні великі форми літер, які додали до логотипа відображають надійність центру.
Палітру для айдентики вибрали серйозну, з поштовхом сміливої яскравості у вигляді небесно-блакитного кольору бренду.
На основі логотипа ми створили всі інші необхідні матеріали айдентики центру. А також пропрацювали шаблони для комунікації центру в соцмережах та їх візуальної стилістики.
Створили айдентику для Кризового Медіа Центру Миколаїв
До нас звертаються, коли необхідні: