Підтримати запуск нового бренду енергетичних напоїв Battery за допомогою комплексної кампанії з інфлюенсерами
Ринок насичений енергетиками, які агресивно ведуть комунікацію в усіх можливих каналах.
Розробити влучну та привабливу комунікацію, яка допоможе бренду Battery зайняти своє місце як в категорії, так і в головах споживачів.
Ми побудували ідею комунікації на інсайті про те, що наша ЦА прагне проживати активне життя, але постійно відкладає все найцікавіше на потім. Чому? Тому що не вистачає енергії!
Обрати нову нішу. Не спортсменів та достигаторів з іскрами в очах, а звичайних пересічних людей, які знайомі з відчуттям "щось знову не встигаю".
За результатами нашої компанії ми значно перевиконали планові показники проєкту на всіх обраних майданчиках.
Youtube
TikTok
Висновок:
Разом із командою бренду нам вдалося не тільки яскраво презентувати новий продукт та охопити широку аудиторію споживачів, а й отримати десятки позитивних брендових відгуків, створити яскравий та релевантний для аудиторії UGС, увірватися в “рекі” TikTok’у та “зарядити” нашу аудиторію на їхні маленькі щоденні звершення разом із Battery.