Навесні 2020 Lipton Ice Tea випускає у продаж новий смак холодного чаю. Натхнений українською природою, створений спеціально для українського ринку – Lipton Ice Tea Суниця-Журавлина.
Завдання
Підтримати лонч продукту комунікацією в digital, що орієнтована на молоду аудиторію віком 18-34 роки.
Створити рекламну кампанію, яка побудує яскраву комунікацію, що несе культурну та соціальну цінність для аудиторії.
Виклик
Сформувати сильну соціальну та культурну позицію бренду, тому що ЦА 18-34 дуже активна
і хоче використовувати відповідальні бренди.
Перевищити показники локдауну.
Ідея
Створити проект з лідерами думок із різних міст України, в якому вони разом із брендом відкриють по-новому улюблені місця і покажуть наскільки круто бути локалом.
Реалізація
ЕТАП 1 Блогери з різних міст показали свої улюблені
місця під час локдауну, створюючи свіжий смак для онлайн-подорожі коли вся країна сидить вдома.
ЕТАП 2 Відправили блогерів у дивовижну подорож Карпатами
- батьківщина нового та натхненного смаку «полуниці та журавлини» Lipton Ice Tea і надихнули їх створити втричі більше контенту зі справжніми емоціями.
ЕТАП 3 Надихнувшись брендом та автентичністю України, ми презентували кожному блогеру набір для вирощування полуниці та індивідуальну
вишиванка. Тож блогери виклали свої фото в етнічних українських сорочках на День Незалежності України, продовживши співпрацю з Брендом.
Всього 6 блогерів
256 частин бренд контенту
Охоплення 3,6 млн
ER 9,5%
Тільки позитивні відгуки
Ідея проекту надихнула блогерів на створення X3 більше брендового контенту, ніж планувалося
Ми отримали 65% безкоштовного контенту та додаткове охоплення