Normomens (Фармацевтична Компанія Organosyn Life Sciences)
Цільова аудиторія – жінки різного віку, які страждають від симптомів ПМС. Жінки на стільки навчили себе терпіти дискомфорт і думати, що це нормально – що не бажають визнавати свою проблему та не вважають, що її потрібно лікувати.
Завдання
Актуалізувати проблему ПМС для аудиторії жінок, та пояснити, що ПМС потрібно лікувати
Розказати про переваги продукту: негормональний, рослинний, ефективний
Викликати у ЦА довіру та емоційно передати відчуття полегшення, спокою та окриленості
Інсайт
Більшість дівчат вважають, що болючі та неприємні симптоми ПМС треба перетерпіти.
Ідея
Ми вирішили створити серію анімаційних роликів і обрали три найголовніші проблеми при ПМС: важкість у животі, набряки, перепади настрою.
Ми розповіли жінкам, що терпіти дискомфорт в «ці дні» – це стереотип! З Нормоменс можна легко змінити ПМС на гарний настрій, легкість та комфорт.
Рішення
Ми створили три різні характери персонажів, щоб кожна жінка змогла впізнати себе
До кожного симптому ПМС підібрали візуальну метафору, що чіпляє та привертає увагу
Щоб передати натуральність та безпеку препарату ми створили максимально флоральні бекграунди, використовуючи основні складові препарату
Обрали сучасну стилістику ілюстрацій та трендові кольори та градієнти, для того, щоб ролик був максимально інлайн із вподобаннями ЦА