Тренди інфлюенсер-маркетингу 2026
читати даліСтворили нову, впізнавану візуальну мову, оновили ToV (Tone of Voice) та контент-стратегію.
Через контент донесли ключовий меседж: класне смакове доповнення на кожен день
Збалансували професійні фотозйомки з креаторським контентом.
Забезпечили регулярну присутність у соцмережах (Instagram, TikTok), адаптуючи комунікацію під актуальні тренди.
Медіапоказники: 129 публікацій за 9 місяців.
Середнє щомісячне охоплення: 2 000 000 користувачів.
Залучення: 210 сторіз, середнє залучення: 6 000 на місяць.
Приріст аудиторії: +1 400 нових підписників.
Ефективність: CPM — 0,36$.
Повернули живий діалог та інтерес цільової аудиторії до бренду.
До нас звертаються, коли необхідні: