ІНФЛЮЕНСЕРИ ТА РЕПУТАЦІЙНІ ВИКЛИКИ: практичний чекліст для брендів
Співпраця з лідерами думок — це швидкий спосіб завоювати довіру аудиторії, підсилити образ бренду та вийти на нові ринки. Коли бренд говорить голосом інфлюенсера, він стає «своїм» для спільноти. Але саме ця сила довіри може обернутися ризиком: будь-який скандал може торкнутися бренду.
Наш підхід: системність і контроль на кожному етапі.
Ми вибудували процес роботи так, щоб максимально захистити вас від небажаних ризиків:
- Ретельний відбір: підбираємо інфлюенсерів, які відповідають цінностям вашого бренду.
- Глибокий аналіз: перевіряємо їхню репутацію, попередні колаборації та інформаційний фон.
- Моніторинг ризиків: передбачаємо можливі тригери ще до старту кампанії.
Наш підхід мінімізує ризики, але важливо памʼятати що інфлюенсери — це передусім люди зі своїми сильними та слабкими сторонами. А отже, завжди існує ймовірність непередбачуваних ситуацій: як з минулого, так і в реальному часі. Наша роль — бути в контексті, швидко реагувати і діяти.
Чекліст антикризових дій
Наш алгоритм дозволяє пройти кризові ситуації з мінімальними втратами:
- Умови договору: прописуємо пункт про можливість видалення публікацій у разі репутаційної кризи.
- Моніторинг: оперативно відслідковуємо інформаційне поле, аби діяти на випередження.
- Оперативні дії: збираємо команду бренд + агентство, пропонуємо сценарії рішень. При необхідності — призупинення інтеграцій, видалення згадок, офіційні коментарі.
- Комунікація з позиції сили: допомагаємо чітко відстояти ваші цінності без зайвих виправдань.
- Постмоніторинг: відслідковуємо реакцію, коригуємо подальшу комунікацію.