ЯК ЗРОБИТИ КЛАСНИЙ МЕРЧ
для клієнтів, блогерів або колег
Новорічні свята вже на носі. А це значить, що попереду період створення святкового мерчу для команди та клієнтів, подарункових преспаків і брендованих презентів.
Але як створити мерч, який не припадатиме пилом на полиці? Розповідаємо!
Знайдіть у собі сили залишити нарешті футболки та світшоти з величезним лого компанії в минулому.
У кращому випадку вони стануть просто домашнім одягом, який не шкода. А якщо все ж хочеться зробити брендовий одяг — зробіть його стильним, персоналізованим, можливо навіть з ноткою фану. І маленьким лого на рукаві чи кишеньці.
Думайте про екологічність.
Не примножуйте кількість непотрібних брендованих речей, які з’являться вдома у людей. Даруйте щось з перероблених матеріалів, щось прикладне — те, чим дійсно будуть користуватися, бо воно класне і зручне.
Персоналізація – шлях до сердечка.
Створюєте подарунки для клієнтів? Використайте інсайти з вашої співпраці та вигадайте мерч на її основі. Подарунковий преспак для блогерів?
Дізнайтеся про них більше та створіть щось унікальне. Наприклад, надішліть подарунок, пов’язаний з улюбленцями. Ми у Vivid створювали персоналізовані календарі від бренду Purina Gourmet з фото котика для кожного блогера.
Ситуативність та швидкість.
Це задача із зірочкою, бо спрацює лише для команд, які можуть швидко приймати рішення.
Але згадайте тільки, скільки шуму навів камбек Віталіка Козловського. І уявіть, якби ви створили подарунковий мерч для команди під цей ситуатив, як зробив Mr.Scrabber зі своєю продукцією.
Колаби для підтримки соціальних ініціатив.
Нехай ваш мерч несе сенс. Можливо це буде глиняна чашка, створена майстернею, що відкрили переселенці. В’язаний плед від ветеранки війни. Або благодійний мерч від компанії, який можна буде придбати чи виграти за донат на ЗСУ.
Наприклад, ми у Vivid створювали мерч із Syndicate та фондом Сучасна Україна для збору на потреби ГУР. Це вийшло стильно, брендовано і з сенсами.