Ринок консервованої продукції досить інертний та консервативний. Крім того існує міф про те, що покоління Y, Z не споживає консервовану продукцію. І продукти бренду «Верес» користуються популярністю серед більш старшої вікової аудиторії.
Ми вирішили створити «смачний» розважальний контент, де аудиторія буде взаємодіяти з продуктом, апетитно, гучно та оригінально смакувати ним. Тут важливе значення має саме звук, адже він є невід’ємною частиною успішних кампаній в TikTok.
Основна ідея проєкту базується на понятті ASMR (автономна сенсорна меридіальна реакція), суть якої полягає в тому, щоб розслабити і заспокоїти слухача, заколисати його свідомість приємним для мозку фактурним звучанням звичних предметів. ASMR - тренд, який вже давно захоплює увесь світ, а дослідження соціологів підтверджують: на м’які ASMR-звуки люди реагують з довірою та симпатією. Зазвичай, ми стараємося стримувати себе у звуках під час їжі, але тут стримувати себе більше немає сил.
Хрустяшки, ням-нямки, плямки, мном-мноми, сьорби, - і все все все, що супроводжує поїдання дуже смачних продуктів бренду Верес, більше не потрібно приховувати! Навпаки потрібно шуміти їжею від душі і привселюдно в TikTok.
Кампанія тривала 3 тижні (квітень-травень 2021) і в результаті отримала високі показники охоплення та залучення ЦА:
Тож результати досить сміливої кампанії в ТікТок для консервативного бренду перевищили прогнозні показники, підтвердивши нашу гіпотезу: молода аудиторія готова комунікувати з «Верес» - головне знайти саме той канал комунікації.