Розробити діджитал кампанію, яка б відбудувала унікальну новорічну територію Pepsi для молодого покоління Z та представила новий дизайн банок.
Інфопростір дуже захаращений. Головний конкурент історично міцно закріпив територію Нового року за собою. Завдання – розробити проривний проект, який яскраво освітлить новорічну територію для Pepsi.
Разом із брендом ми вирішили сказати “Так, звичайно” Новому Року, новим емоціям та новим пригодам!
Доки основний конкурент все ще використовував класичну різдвяну пісню та Санта Клауса, бренд Pepsi залунав голосом наймоднішої української андеграунд-співачки – Аліни Паш. Аліна Паш записала драйвову пісню-маніфест до Нового року, відомий хореограф Саша Лещенко придумав танець, а ми запустили танцювальний челлендж у TikTok. Так, звісно! Бо жодне свято не може пройти без музики та танців!
Ми сміливо, стильно та музично сказали «так» Новому Року, звернули увагу на бренд Pepsi під час святкової метушні у рекламному клаттері, і знайшли музичний ключ до мови Покоління Z та залучили їх до комунікації.
Кампанія тривала 8 днів і в результаті отримала: