Період – Серпень-Вересень 2025
Для смаку «Малина» підсвітити новинку та використати ключові повідомлення
Інфлюенсери створюють динамічні відео, що показують їхній насичений ритм життя. Один ковток Lipton у кадрі «перемикає» у стан легкості, радості та спокою.
TikTok
Кількісні показники
Instagram:
Кампанія перевиконала планові показники за всіма метриками. Цьому сприяла і якість продукції. У бренду зʼявились лоялісти: частині блогерів настільки полюбився продукт, що вони створили додаткові публікації за рамками попередніх домовленостей.
TikTok
Кампанія суттєво перевиконала КРІ та удвічі знизила вартість контакту. Обидві платформи показали високу залученість аудиторії: люди включалися в обговорення в коментарях, ділились враженнями від нового смаку; зазначали, що відео передавали атмосферу літа; висловлювали бажання спробувати продукт.
До нас звертаються, коли необхідні: