Розробити digital-комунікацію, яка сформує особливі ситуації споживання сухариків на території фану, відбудує унікальну територію бренду та стане релевантною для аудиторії 13-17 років.
Cтворити особливі ситуації споживання на території розваг
Залучити блогерів до створення максимально нативного брендового контенту, розкриваючи хрустку територію розваг із брендом HrusTEAM
Вибуховою хвилею проекту став спеціально створений для ХрусTEAM оригінальний трек, в основу якого ліг автентичний хрусткіт сухариків бренду. Перше відео під трек запустив блогер Мурафа та передав естафету іншим відомим блогерам. Герої показали, як це – хрустіти ХрусTEAM у нових, нетривіальних ситуаціях, наприклад, на побаченні з батьками дівчини, на даху з шикарною панорамою міста, катаючись на скейті та багатьох інших.
Кампанія залетіла настільки, що прорвала межі Instagram і просочилася до TikTok. Наш трек знайшов свіже хрустке звучання в реміксі, який відповідав усім трендам TikTok.
12 друзів ХрусTEAM – релевантні для аудиторії бренду блогери – використали трек для своїх крутих відео. І запустили челендж, показавши, наскільки радіють приходу літа після тривалого локдауну.