Communication strategy Video production

Marengo

Start a project →
Marengo

Бриф

Розробити нову стратегію комунікації для бренду ігристого вина — Marengo.

Омолодити аудиторію бренду та повністю змінити звичку споживання: донести до ЦА, що ігристе вино — напій не тільки для святкових подій, але і для щоденних моментів.

Рішення

Ми розробили нову комунікаційну платформу «Play with every day» для ігристого вина Marengo. Платформа надихає жити легко, граючи, з насолодою та вибираючи напій під свій настрій. Яким би не був твій настрій сьогодні, ти неодмінно знайдеш смак Marengo, який його підтримає.

Креативний меседж кампанії  — Як настрій?

Креатив

Ми знайшли нову візуальну айдентику для бренду: неординарні обличчя, справжні емоції, динамічний монтаж під ритмічний трек та яскрава графіка, що додає настрою та створює яскраву та грайливу атмосферу ігристого вина.

Тусуйтесь, гуляйте, любіть, шаленійте та діліться з іншими!

Як настрій?

See Also

Communication strategy

ExtraTV

Creative

Baltika

Creative

Zotek

Influencer marketing

Kronenbourg 1664 Blanc Fruits Rouges

Creative

Kia Sportage

Communication strategy

Prestigio

Creative

Hopsy

Creative

Dolce

Creative

Epicenter

Communication strategy

Curtis

Creative

Abrol

Communication strategy

Admixer Academy

Creative

Jeep

Creative

L-cet

Creative

Kolikid

Creative

Renault Ukraine

Influencer marketing

#JeepWasHere

Communication strategy

Marengo

Video production

Klofan

Creative

Хрусteam

Influencer marketing

Lay’s

Start a project

Have a task? We already want to solve it. Share with us your thoughts on it.