Creative Influencer marketing

Хрусteam

Start a project →
cases

Бриф

Розкрити комунікаційне повідомлення «Хрустим на повну». Продемонструвати дизайн упаковки продуктів, варіації смаку та створити надзвичайні ситуації споживання продукту серед цільової аудиторії 13-25 років.

Ідея

З новими смаками Хрустим приносить нове натхнення для створення крутих відео скетчів!

Хрустим кидає виклик інфлюенсерам жити і хрустіти на повну навіть у найнесподіваніших ситуаціях.

Рішення

Ми залучили 6 Instagram блогерів та створили для них нестандартні та комічні ситуації, в яких вони би змогли похрустіти Хрустим на повну. Ми представили всю лінійку смаків Хрустим: 1 блогер – 1 смак.

Спочатку ми надіслали героям брендовані пакунки з мерчем.

А потім вони зняли круті відео.

murafa 58,7k переглядів

dima_varvaruk 170k переглядів

Topazi_top 17,5k переглядів

особливанаяя 20,2k переглядів

alec_websterr 44k переглядів

o_zalisko 309,4k переглядів

Результати

Ми отримали більше 2000 коментарів щодо ситуацій споживання HrusTeam від послідовників, що підтверджує, що нам вдалося максимально залучити цільову аудиторію до спілкування з брендом.

Загальне охоплення проекту: 1 902 232 користувачів.

See Also

Communication strategy

ExtraTV

Creative

Baltika

Creative

Zotek

Influencer marketing

Kronenbourg 1664 Blanc Fruits Rouges

Creative

Kia Sportage

Communication strategy

Prestigio

Creative

Hopsy

Creative

Dolce

Creative

Epicenter

Communication strategy

Curtis

Creative

Abrol

Communication strategy

Admixer Academy

Creative

Jeep

Creative

L-cet

Creative

Kolikid

Creative

Renault Ukraine

Influencer marketing

#JeepWasHere

Communication strategy

Marengo

Video production

Klofan

Creative

Хрусteam

Influencer marketing

Lay’s

Start a project

Have a task? We already want to solve it. Share with us your thoughts on it.