Creative Web production

Hopsy

Start a project →
Hopsy

В рамках національної кампанії бренду «Хопси» необхідно було придумати нестандартне рішення просування продукту на ринку України, використовуючи всі трендові канали комунікації.

Так як Viber є трендовим і найпопулярнішим месенджером в Україні, було прийнято рішення розробити і запустити анімований аудіо стікерпак «Хопси».

Хопси – це п’ять героїв, які живуть в дереві міського парку, де виробляють корисний здоровий йогурт для дітей. Хопс сповнені емоцій, авантюризму і енергії.

Ми створили концепції

Ми розробили три різних ідеї.

  1. Хопси – персональні коучі, які драйв на нові Челлендж.
  2. Хопси – фанати здорового способу життя. Нагадують позайматися спортом і забороняють їсти шкідливе.
  3. Хопси – щоденні герої, які допомагають яскраво спілкуватися на буденні теми.

Ми зупинилися на третьому варіанті.

Розробили сітку ситуацій

Так як герої дуже різні, ми до кожного з них підібрали відповідні емоції. Ми створили 18 простих ситуацій, якими користувачі можуть швидко ділитися в щоденній листуванні.

Намалювали скетчі

Зробили їх кольоровими

Оживили анімацією

І подарували їм голоси

Хоп, і стікер-пак Viber готовий!

See Also

Communication strategy

ExtraTV

Creative

Baltika

Creative

Zotek

Influencer marketing

Kronenbourg 1664 Blanc Fruits Rouges

Creative

Kia Sportage

Communication strategy

Prestigio

Creative

Hopsy

Creative

Dolce

Creative

Epicenter

Communication strategy

Curtis

Creative

Abrol

Communication strategy

Admixer Academy

Creative

Jeep

Creative

L-cet

Creative

Kolikid

Creative

Renault Ukraine

Influencer marketing

#JeepWasHere

Communication strategy

Marengo

Video production

Klofan

Creative

Хрусteam

Influencer marketing

Lay’s

Start a project

Have a task? We already want to solve it. Share with us your thoughts on it.