Creative Web production

Dolce

Start a project →
Dolce

Найвитонченіший стікерпак у Viber присвячений випуску нової лінійки десертів Dolce «Італійська колекція».

Бриф

Завдання стікерпаку – занурити користувача в італійську атмосферу і відтворити ті хвилини задоволення, коли ви куштуєте смачний десерт.

Рішення

Головна героїня стікерпаку завжди ховається за маскою, створюючи інтригу і викликаючи бажання скуштувати дещо спокусливе та заборонене, що означає неймовірно смачне.

Ескізи

Креативний директор Vivid

«Щоб створити правильну атмосферу, ми використовували акварельний стиль, витончені форми та фрази, запозичені з італійської мови»

Ілюстратор Vivid

«Це проект, який можна смакувати в прямому та переносному сенсі. Пошуки форми губ, дотику кисті, кольору кремової десертної маси – робота ніколи не приносила стільки задоволення”.

Креативний копірайтер Vivid

“Це здорово, коли у вашому арсеналі є багато різних варіантів, щоб висловити почуття та емоції у месенджері, правда? Тож ми створили стікери, які б додали вишуканих італійських нот до звичайних «Love» та «Cool». На мою думку, стікерпак вийшов “Perfetto”.

See Also

Communication strategy

ExtraTV

Creative

Baltika

Creative

Zotek

Influencer marketing

Kronenbourg 1664 Blanc Fruits Rouges

Creative

Kia Sportage

Communication strategy

Prestigio

Creative

Hopsy

Creative

Dolce

Creative

Epicenter

Communication strategy

Curtis

Creative

Abrol

Communication strategy

Admixer Academy

Creative

Jeep

Creative

L-cet

Creative

Kolikid

Creative

Renault Ukraine

Influencer marketing

#JeepWasHere

Communication strategy

Marengo

Video production

Klofan

Creative

Хрусteam

Influencer marketing

Lay’s

Start a project

Have a task? We already want to solve it. Share with us your thoughts on it.